Isnin, 18 Februari 2013

Kembali ke dunia blogger...

Assalammualaikum.....

Kembali ke dunia blog. Hampir setahun aku on/off  blogging. so, sekarang aku berazam sedaya- upaya untuk kembali aktif berblog. Banyak terasa kurangnya bila berhenti sekejap melayan blog ni.  banyak cerita aku mahu kongsikan. tapi kekangan banyak sangat. (kemalasan sebenarnya). kalau terhenti sekejap layan blog ni memang beratlah nak berpatah balik ke pangkal jalan.. (haha ayat tak boleh blah... tangan ke dada*).

apa-apapun.. aku di sini kembali. Dariku Zulkifly pun berwajah baru sudah.. aisehhhh.... warna putih. kemas. tersusun. aku minta maaf awal-awal kalau korang terbuka entri lama aku yang warna perkataannya masih putih. so tak boleh nak dibaca.  aku masih dalam proses untuk mengedit entri-entri lama aku.

untuk entri setelah ekian lama sepi ni, aku harap korang jenguk-jenguklah blog aku yang comel ni. haha... bai.salam.

nahhhh  gambar tidak berkaitan. ini saya. sekian.

2 ulasan:

||aLeaSaRa|| berkata...

wah welcome back,rugi sbnrnya klu dh ada blog tp blog tu menyepi.sy pun thn ni aktif blk sbb thn lps terlalu busy x terkira,idea dtg mencurah tp bila buka je blog,nk type je entri trs log out,sudahnya blogwalking jelah ngeehhh ^^

Kopinai.ping berkata...

oh yeah.. ni yg di tunggu2 ni, selamat kembali berblog-ing. hehe.