Selasa, 19 Mac 2013

ohhh harumnya bilikku...

heloo, Assalammualaikum.

kali ni kita cerita pasal haruman bilik pula. oleh sebab aku ni jenis malas nak jaga bilik... bilik sepah..ops.. namun aku tetap gigih mau letak wangi wangian. heee.. bestt woo bilik wangi ni. heee sebenarnya mau bagitau aku guna Ambi Pur untuk bilik aku. awww wangi ... aku guna aku try dah beberapa pilihan wangian yang ada. paling best lavender. memang tenang la. bau pun meriah. sampai koridor wangi.. haha cumanya, taksampai sebulan dowh... geram. dia tulis 60 hari tapi dalam 3 minggu dah kering. tu ja la kekurangannya. nak koyak atau apa.. lepas kuar kan dari pack, kita slide ja dalam bekas tu... slide ja dalam tempat tu. first beli dengan bekas RM13 sen sen, kalau beli refill tu harga RM11-12++.. tgk kedai...Ambi Pur Set & Refresh.

Ambi Pur Set & Refresh Series


Tiada ulasan: