Selasa, 19 Februari 2013

Selipar Jepun. Ehh Fipper!!!

Haluuu halu... eh eh selipar jepun. ahaks sebenarnya dari awal semester lagi januari hari tu aku tak terbeli lagi selpar jepun sendiri. asyik pinjam jiran bilik ja kalau nak pergi tandas. so, dah dah elaun keluar ni aku apa lagi, gigih la nak membeli selipar jepun. alang-alang menyeluk pekasam aku shoping kasut baju seluar semua... aku terus la beli sekali selipar jepun.

comelnya logo

Semangat aku beli kat Suria Sabah (tempat aku suka shoping... bau mallnya memuaskan.. haha). ok aku pun beli la selipar jepun ni . ehh apa dah jenamanya ni.. FIPPER.. lama dah brand ni. tapi baru sekarang aku terbuka hati. yang aku kagum tu selipar jepun sekarang boleh buka butik dowwhhh... 
meriahhh memilih

waaaa macam-macam. dulu-dulu aku beli kat kedai runcit jerr tau. harga 3 hengget setengah. yang ini harga 16.50 tak silap paling murah.. mahal lagi pun ada. tapi design dan pilihan warna memang berbaloi arr. kawan kata pakai fipper best. lembut katanya. aku pakai macam sama ja rasa. =__=". ok bai.
aku beli warna biru ni... Fipper Classic.


1 ulasan:

||Sis aLeaSaRa|| berkata...

owh sy ms drive mmg stand by bw sandal tu...

http://born2touchurheart.blogspot.com/2011/10/jom-ber-fipperorang-lain-dapat-gaji.html