Khamis, 18 Jun 2015

Setelah sekian lama.. aloha...

Aloha.,.. setelah berabad aku tak update blog... akhirnya terbuka hati juga aku melawat Dariku Zulkifly ni.  Sebenarnya tak tahu mau tulis apa. memang blogging skill karat kali kalau lama tak guna ni. Totally blur aku sekejap.... Tapi macam biasa yang tak berubah, idea blog akan datang masa-masa aku sibuk dengan hal dunia. So, mau tak mau, terpaksala curi masa.... 

So, here is my life update:


  1. Aku dah masuk bulan kelima, aku dengan rasminya bergelar cikgu. Masuk dunia pekerjaan.
  2. Sekolah pertama aku posting SK DESA PERMAI, KINABATANGAN, SABAH.
  3. Sekolah Kedua aku posting SK LADANG TOMANGGONG, KINABATANGAN SABAH. ( nanti aku update cerita sekolah dan kenapa aku bertukar sekolah okeh.)
  4. Saya cikgu pedalaman.
  5. Baru sahaja selesai konvokesyen. so, IJAZAH SARJANA MUDA PERGURUAN DENGAN KEPUJIAN PENGAJIAN SOSIAL PENDIDIKAN RENDAH dengan rasminya sudah ditangan.
  6. Sekolah aku berada dibawah Pejabat Pelajaran Daerah Kinabatangan tapi lagi dekat aku nak ke bandar Lahad Datu. So, setiap minggu aku akan turun ke Lahad Datu.
  7. Aku sekarang tak mengajar langsung major dan minor aku masa di IPG. Sekarang subjek paling banyak aku ajar adalah Bahasa Inggeris. ('sir' Zul gituhhh)
  8. Baru sahaja memiliki kereta. sort of...
Ini sajalah kali untuk kali ini... see u next time. bobaiii


Mau juga letak gambar. kbai


Tiada ulasan: