Sabtu, 21 Ogos 2010

Aku rasa Oren~

hurmmm beratnya rasa hati... kenapa ni ??? aku tak suka perasaan ni...sangat tak suka.. aku tak tau apa yang patut aku rasa sebenarnya.. aku tak tau apa aku rasa. hurmmmm tapi aku tau apa ku rasa... adoi melalut dah..

tepi memang itu la yang aku rasa.. aku rasa macam ada batu besar tergantung kat dada aku.... sampai bila la aku akan terpikir macam ni... susah dah aku mau lupakan.. benda-benda menyakitkan ni biasanya aku terer lupakan.. tapi entah lah.. aku tak suka la rasa macam ni.. TAK SUKA!!!... rasa macam mau nangis ja...

lagi bagus aku sibuk kan diri la... kalau sibuk kan diri taklah ingat benda2 ni.... siap gak assigment yang bertimbun tu kalau sibuk kan diri... pastu malam pula tido awal... tak pun ajak kawan gosip... huhuhu.. jadi takda masa lah mau terpikir benda-benda yang memberatkan hati ni.... huhuhu

k lah malas dah mau menulis... bobye~~

2 ulasan:

Hailey Francis Thomas Goitom berkata...

bro...dlm apa2 hal, jgn simpan kesusahan hati tu utk diri sndri...luahkn kt mna2 org yg ko percaya or yg ko rapat...

God-willing, pasti akn ringan skit beban tu~

zulkifly berkata...

thx for the advice hailey..