Rabu, 11 Ogos 2010

Catatan 1Ramadan....


  • Ramadan tiba lagi.. hari ni 1 Ramadan 14 31H. tak terasa setahun telah berlalu sejak Ramadan sebelum ni. namun aku tetap happy. semoga Ramadan ku kali ni penuh rahmat dan nikmat. amin...
  • Pagi-pagi bangun sahur dah la hampir-hampir ja terbabas., aku bangun ja terus capai roti yang aku beli semalam. aku makan separuh ja. dengan air sebotol habis aku bantai. hehehe 1.5 liter tu. yala aku ni biasanya cepat haus. kalau lapar tu tak juga. boleh tahan lagi.
  • Bulan puasa ni suma kelas start jam 7.15am. huhu jadi jam 7.00am aku dah turun nak pegi kelas sambil bawa baldi yang aku nak jemur di ampaian. kuar-kuar ja depan tangga sebelum turun terus nampak pemandangan pekan tuaran berlatarkan Gunung Kinabalu. Sangat jelas nampak ni gunung hingga ke puncak... sambil ada 2 ekor kuda berlari-lari kat seberang jalan. terus aku terbayang-bayang ala-ala luar negara. (perasan habis..hahaha)
  • kelas pertama hari ni english. kena buat speaking activity. bercakap secara spontan. adoiii.. dah la aku blur pagi2... dapat plak topik sport... lagi lah blur... tapi aku bantai ja speak bla-bla...
  • skang baru jak habis kelas... kelas terakhir pun hari ni english.. tapi english language proficiency. yang awal pagi tu english language jak... heheh buat listening activity ala-ala muet. lagi la.... otak aku dah mula merasakan kekurangan glukos... hahaha . mana dapat fokus.. aku bantai jak la jawab latihan tu... huhu
  • ok lah untuk sungkai kang ku wat post k.... hahaha puasa jangan tak puasa.. dosa tau...

Tiada ulasan: