Rabu, 17 November 2010

Salam Aidil Adha



selamat hari raya.. hehe... ok ini lah kali pertama aku raya diperantauan.. nasib raya qurban.. kalau raya puasa mau meraung aku... huhu.. raya qurban ni tak terasa sangat lah coz di kampung aku memang sambutan tak meriah sangat.. just pegi sembahyang raya ja.. itu lah bezanya... memang macam hari biasa ja kalau di kampung aku tu... beza nya ada takbir dan sembahyang raya... tapi tadi pagi dengar takbir sedih juga la... huhu... ntah kenapa takbir tu mendayu-dayu pula..

aku bukan tak mau balik.. cuma haru ni ja cuti... tak dibenarkan balik sebelum jumaat.. kalau balik hari ni.. kena balik kampus balik.. tak ka leceh tu... huhu nasib larr sudah dorang wat takwim mcm tu... nasib larr kali ni tiket sponsor.. kalau tak , tak juga aku tunggu sampai sabtu...huhu...anyway hari ni hari raya aku ialah tidur sehari-hari dalam bilik.. haha.. 

SALAM AIDIL ADHA..
SEMOGA PENGORBANAN KITA SENTIASA DIBERKATI..
-ZULKIFLY OMAR-



Tiada ulasan: