Selasa, 14 Disember 2010

Kempen: Aku Suka Mandi


Ahaks ada kempen blog Aref buat... kempen Aku Suka Mandi... hehe... jom tengok aku jawab soalan ni...

sehari berapa kali korang mandi?


dua kali sehari larr macam tu time cuti ni..


korang selalu mandi berapa lama? 1jam 1minit 1 saat


15 minit jer macam tu... aku mandi tak larr lama sangat.. hehe


korang suka pakai shampoo apa?



pantene anti dandruf... hehehe rambut aku ni cepat berkelemumur...kalau pakai Rejoice.. sah-sah rambut aku macam ada salji..



lepas mandi korang suka buat apa?



lepas mandi lap badan larr kasi kering.. ahaks..



beri pandangan korang mengenai mandi malam ? baik atau buruk ...jawablah



ada orang cakap tak baik.. ada yang tak kisah.. kalau aku plak ikut mood.. wahaha.. kalau malas aku tdo jer terus... ops!! shhhh!



nasihat korang kepada budak-budak @ mak budak yang malas mandi? hehehe



g la mandi... BUSUK!! larrr


ok selesai dah... btw Aref bagi award ni...terima kasih..


thx aref...

P/S: aku dah join kelab blog Aref...

Tiada ulasan: