Isnin, 10 Januari 2011

Ana Raffali mencipta sejarah...


selesai sudah Juara Lagu ke-25... mesti semua dah tau kan keputusannya... hehe..  lagu 'Tolong Ingatkan Aku' nyanyian Ana Raffali telah berjaya bergelar Juara Lagu ke-25.. huhu... mesti ramai terkejutkan.. ramai juga yang tak puas hati.

aku sebenarnya tak kisah.. hehe..dari apa yang aku tengok.. ok jugak persembahan si Ana ni.... persembahan dia kira seimbang la... huhu yang mantap nya.. penulis lirik..komposer dan Penyanyi ni adalah orang yang sama.... wow mantap larr..
hehe oklah ni keputusan Juara Lagu ke-25 ni:

Vokal terbaik: Hafiz
Persembahan terbaik: Faizal Tahir

Tempat ketiga: Hafiz
Tempat kedua: Meet Uncle Hussin dan Black
Johan: Ana Raffali...

Tahniah lah kepada semua pemenang-pemenang malam ni..... huhu.... ok lah aku dah ngantuk ni... goodnite... esok kelas awal pagi...

p/s: terima ja dengan hati terbuka ok peminat Faizal Tahir... hehe

2 ulasan:

iwan_dextrous berkata...

hihihi...kan dh kata ana raffali mng..

lupa lagi satu..MU pun mng..hhiihihih


Dextrous cyber life

Tomoko berkata...

rezeki :)