Isnin, 28 Februari 2011

Saya ada kura-kura...

lalalaa.. akhirnya.. aku ada dah seekor kura-kura yang comel.. hehe tadi aku beli kat tamu tuaran... dah dapat restu roomate untuk bela kura-kura... walaupun dia merungut juga sebab nanti aku malas nak jaga kura-kura tu, tapi insyaAllah aku jaga kura-kura aku ni baik-baik...
encik kekura ku.. hehe.. (merangkap roomate baru)
hurmm kura-kura ni seekor ja.. belum lagi aku bagi nama.. skang aku aku panggil encik kura-kura ja.. hehe.. comelnya dia.. baru pas main dengan encik kura-kura ni.. ada yang cadangkan tadi bagi nama dia 'Min Ho" ntah nama pelakon korea kali tu... sebab kawan aku sorang beli gak kura-kura.. dia bagi nama cik 'midori'.. hehe... owh ya kura-kura dia cik.. kura-kura aku pula encik ok.. jantan larr.. itu pun kalau aku tak salah tengok la.. hehe.. yerla.. kura-kura mana la ada IC kan nak ditengok.. kekeke

oh encik kekura comel.. lalala.. (sori arr gambar tak jelas..)
kura-kura aku ni suka kena gosok kepala dia ngan badan dia.. dia terus diam... tapi kalau stop terus hyper balik.. hehe... harap pas ni kura-kura ni dapat arr jadi jinak sket...

p/s: aku nak panggil kura-kura aku ni encik kekura ja la.. lagi comel.. hehe

13 ulasan:

kira kekuri berkata...

EEEE.. bestnya ada kura2!! >.< ^^ :DDDD
kasi namalah dia Midori...yang Min Ho tuh tukar la..pi Sawamura Seiji..hahaha..

Zulkifly Omar berkata...

hahaha aku panggil encik kekura jak skang ni kira... ada dah kura2 clasmate aku nama midori... kekeke

sAya punya cOretan... berkata...

comel zul!aha

Zulkifly Omar berkata...

memang comel pun.. hehe

sweetgirl91 berkata...

dulu sy pun ada dua kura2...tp sda mati...hehe...namany si nona n nini...hahahaha~~~

inn rizzny berkata...

rumet pon ada bela kura2,tapi selalu lupa kasi makan..
kesian..hahah~

Zulkifly Omar berkata...

huhu.. harap la tak lupa bagi encik kekura ni makan..

padlie berkata...

macam best je bela kura2 ni..
tp nak bagi dia lepak kat mana yer..

Entry terbaru padlie: Bestnya jadi V.I.P.

syafiQakarim berkata...

dulu ada bela kura2..kecik je.
comel.da 3thun bela,br besa tapak tgn.
kecik kan.nama dia boogie.
sebelum sebelum nak sambung
blaja.dia mati plak =.= sadis.

Dda Ly berkata...

comel tu mmg comel..nak membela nye tuh..hihihi saye adelah malas..:P

meh ke rumah,
~happy birthday damia~
keep in touch ye..♥♥♥

Tanpa Nama berkata...

Dulu ada bela kura2 spesis tu gak tp lps 2thn kura2 tu dah besar, bau najis satu bilik harum semerbak.. last2 lepaskn dkt sungai, free turtle!

anime43

zahidah dihaz berkata...

saya bela ikan laga je...tapi tak sempat berteluar dah mati...sedih...huhuhu..

singgah dari 100penulis...


New Entry: Selamat berhujung minggu

Nana Liyana berkata...

dlu nana pn ade kura2 tapi dh mati :(