Jumaat, 4 Mac 2011

Sibuk, berita baik dan berita membimbangkan...

ini adalah entry ringkas~

haish... tak ter'update' blog aku ni... huhu sian dia.. skang sibuk kejar asaimen segala... emmang lah zaman asaimen telah tiba.. apa pun aku tak terbuat skang ni.. haish... tak boleh fokus buat benda lain.. walhal aku bukan tengok sangat pun asaimen tu... (sibuk)

kertas kerja untuk debat peringkat kent dah lulus.. yes!! akhirnya.... walaupun bajet banyak kena potong.. tapi takpa.. yang penting debat ni dapat dijalankan. huhuhu.. isnin ni meeting dengan suma AJK untuk bentang jawatankuasa... lagipun pertandingannya april.. so ada masa lagi la nak prepare.. sangat tak sabar mau kelolakan debat ni.... (berita baik)

tadi cikgu nasir panggil aku.. dia nak pilih untuk pidato integriti.... aku sebenarnya malas mau ikut pidato.. serius.. nerves aku tak boleh kawal kalau sorang-sorang atas pentas.. suma yang aku hafal tu nanti ilang dari kepala.. haish.. bincang-bincang tadi.. pastu cikgu cakap takpala.. buat selection.. rabu depan ni.. haish.. baik aku cari ramai-ramai orang p selection tu.. kalau boleh aku tak mau la pegi.. ada senior tu tadi.. tapi dia cakap dia pun macam tak dapat pegi... haish... (berita merisaukan)

1 ulasan: