Jumaat, 27 Ogos 2010

Catatan Seminggu~~ SiBuk taHap PotaTO

warrrgghhh tak terasa seminggu dah berlalu.. cepatnya... minggu ni bz gila... bz tahap gaban.. (ok2 sudah la merungut tu zul...) minggu ni antara aktiviti yang aku buat:
  • hari isnin kelas kami bertugas untuk mengelolakan perhimpunan bersama jabatan HEP. so ari ahad lagi dah sediakan dewan. dua dewan pula tu, lelaki dengan pompuan kena pisah.. aduss. sadis betulll... lepas tu di hari kejadian tiba-tiba lelaki ngan pompuan kena tukar dewan hanya beberapa minit sebelum perhimpunan sepatutnya mula... apa lagi kelang kabut la kami..... masa perhimpunan pula kena tegur lagi.... dewan kotor...;protokol salah.. dah la terpaksa tadah telinga kena cuci.. adoiiiii.... tension...
  • hari selasa berjalan macam besa.... tapi sibuk juga mengintai assgment.. huhu terpaksa la wat sket-sket.... tak mau last minute.. siksa ooo.. selain tu sibuk ngan pengelolaan pertandingan penulisan sajak dan lukis banner... susah betul mau kejar borang-borang penyertaan... macam tak paham2 ja benda tu WAJIB... kami pun sibuk wat banner tu juga... ( join gak k.. walaupun diberi kelonggaran untuk tak join.) sajak pun aku join jugak...
  • rabu.... Program Bersama Generasi Baru. tugasan pengajian sosial 1:pembinaan negara bangsa... kami kena conduct aktiviti untuk budak2 prasekolah... dah la aku janggal layan budak-budak.. takot gak mula-mula... lepas jumpa budak-budak tu... suma game berjalan lancar ngn dorang... budak-budak tu macam-macam ragam.. penat gila melayan... huhu nangis la... merajuk larr... eeii sabar ja la.... pastu permainan yang kumpulan aku buat pula kena komen lecturer.. sebab lecturer cakap tak sensitif terhadap emosi kanak-kanak.... (aktivit baling bola dalam bakul ja pun) kena komplen coz guna bola getah, jadi susah nak masuk dalam bakul, asyik melantun ja... dan bakul pula kecik... aku redha ja dengan teguran tu.... akhirnya selesai jua antara projek besar semester ni bagi kelas aku.

  • Budak-budak ni semangat menyanyi~~

    suara dorang punyala lantang...

  • khamis... pagi study macam biasa.... pastu petang pula pergi beli belah untuk projek ekonomi... Usahawan Muda Siri Dua: raya Special delivery.... ada 3 produk.. byk juga tempahan.. huhuhu.. bagus.. i like....
3 produk Istimewa Raya kami:

    Biskut Raya with Jelly : RM2.00

    Semanis Kurma, Seharum Pandan: RM 3.00

    Special Raya Cake: RM5.00

  • jumaat: kelas macam biasa... dapat KKP Basic math... dah siap 30% hanya dalam masa 1 jam dalam kelas... huhuhu.. syukur... petang pula terpaksa menyiapkan tempahan projek ekonomi tu... tapi sebelum tu kena pergi dewan kejap.. tgk pertandingan menyanyi... dan sebelum terlupa.. aku dapat tempat ketiga pertandingan menulis sajak.. wahhh happy... Aaron yang wakil tolong ambik hamper.. coz aku sibuk dalam kelas ngan kawan-kawan lain wat produk ekonomi tu... huhu...

  • Ini la hamper aku dapat untuk tempat ketiga penulisan Sajak..
Itu larr catatan seminggu aku.... update blog pun aku tak sempat... huhuhu.. kesian berabuk blog aku ni....

Tiada ulasan: