Selasa, 5 Oktober 2010

Sibuk tahap gaban~~

akhirnya baru aku dapat buat entry terbaru.. minggu lepas adalah minggu yang paling sandi tahap gaban+dewa+naga+unta... nah melalut dah.. hehehe... apakah yang membuatkan aku sibuk gila??
hehehe... ni la aktiviti ku minggu lalu:

Pertandingan Forum Peringkat IPG Sabah

aku pegi ujibakat.. terus lambat sangat cikgu confirm kan siapa peserta-peserta. sebelum peserta confirm aku dah terlibat untuk buatkan teks forum tu... aku, pokli, kak ina dan afiq.. hehehe kami-kami juga la yang tolong wat teks "penggubal rasmi teks forum IPG kent untuk pertandingan forum IPG sabah" hahaha pyo btol gelaran.. sampai jam 1 pagi baru balik bilik. pastu peserta confirm hari isnin malam, pertandingan pula hari rabu.. bygkan.. mana tak bz... cerita lanjut..

Assigment..
ni lagi satu..dengan benda-benda aktiviti luar kelas.. assigment pun x ble di lupa.. ada 2 assigment kena submit ari jumaat... nda ka tragis tu.. suma tekejar-kejar mau wat.

Oral-aural test.
dalam kesibukan yang lain-lain aku hampir ja lupa ada test ni.test ni ala-ala muet. huhu... adoi... langung aku tak prepare.. tak tau mau baca pa.. takkkan la mau baca kamus kan...

Pidato Piala TPM peringkat sabah
ha~ ni lagi satu pertandingan.. aku langsung tak prepare.. aku pegi ngan pokli.. kat saringan lagi dah tersingkir aku.. apa taknya blank kat depan.. huhuhu btw pokli tempat ketiga.. Tahniah kat dia...

ok smpai kat sini~~

Tiada ulasan: