Ahad, 5 September 2010

Cheese Cake...percubaan pertama BERJAYA!!


wahhh.. aku berjaya membuat cheese cake semalam.. hehehe sedap juga.. cheese cake ni tak payah bakar.. semua masuk peti sejuk ja.. hehehe. senang juga la mau buat.. tapi cost nya agak tinggi la.. mahal gila nak mampus harga sebuku cheese tu. tapi takpala sedap punya pasal.hihihi

ni lah gambar cake yang aku dah buat tu..

sepotong cheese cake..(tak cantik langsung aku potong..haha)

nah separuh dah kena makan.. ahaks...

aku dapat resepi ni dari raihannaidzmi.blogspot.com klik sini. thx rai sebab kongsi resepi ni... hehehe

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saya sangat jeles sebab tidak dapat makan cheesecake tersebut~waaaaaa.......menci!

Zulkifly Omar berkata...

hikhikhik.. alala.. cian xdpt kan...

Erin berkata...

wahh.. suka masak ya. saya pun ada hati nak cuba cheese cake. cuma takut x jadi je.

Zulkifly Omar berkata...

hehe cuba ja.. beranikan diri

la dolce yathy berkata...

zoul.. bg resepi ni.. maw try, huhu